از آنجایی که سریال The Witcher در مرحله پیش تولید است، یکی از کارگردانان این پروژه اعلام کرد که ما در آینده‌ای نزدیک، متوجه می‌شویم که چه کسی نقش گرالت را ایفا می‌کند.

witcher

 

تقریبا ماه اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس سریال The Witcher (ویچر) را به‌طور رسمی معرفی کرد. تقریبا از همان زمان است که طرفداران این مجموعه در بی خبری به سر می‌برند و تا به امروز تقریبا اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه اقتباسی که براساس رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی خواهد بود، منتشر نشده است. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، که نویسنده این مجموعه تلویزیونی است، مدتی می‌شود که نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی یا پایلوت این پروژه را به پایان رسانده است. از طرف دیگر شبکه نتفلیکس اعلام کرده که در فصل اول این مجموعه قصد دارد دو کتاب اول این سری رمان یعنی Sword of Destiny و The Last Wish را اقتباس کند. شان دانیل، جیسون براون، توماس باگینسکی و جارک سوکو به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ویچر حضور خواهند داشت. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گفته‌های توماس باگینسکی که نه‌تنها نقش تهیه کنندگی را بر عهده دارد بلکه قرار است حداقل یکی از قسمت‌های این سریال را کارگردانی کند، در آینده‌ای نزدیک یعنی تقریبا در طی سه ماه آینده، ما متوجه می‌شویم که چه کسی قرار است نقش شخصیت اصلی داستان سریال ویچر یعنی شخصیت گرالت ریویایی را ایفای نقش کند. مطمئنا این موضوع برای طرفداران این مجموعه تلویزیونی که انتظار زیادی برای تماشای آن می‌کشند، خبر خوبی است. فیلمبرداری و تولید سریال The Witcher قرار است در اروپای شرقی، اروپای مرکزی و لهستان انجام شود. تیم فیلمبرداری این مجموعه، پاییز امسال کار خود را آغاز خواهد کرد. حال این موضوع که تهیه کنندگان و عوامل اصلی این مجموعه در حال بررسی بازیگران مختلف و انتخاب آنها برای نقش‌های متفاوت داستان هستند، این موضوع را نشان می‌دهد که مرحله پیش تولید این مجموعه کم کم به پایان خود نزدیک می‌شود.

توماس باگینسکی یک تصویرگر، انیماتور و کارگردان لهستانی است. کمپانی پلاتیج ایمیج (Platige Image) او نقش مهمی در تولید سری بازی The Witcher کمپانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) داسته است. این کمپانی در طی زمان فعالیت خود با شرکت‌های دیگری پروژه مشترک داشته و به طور مثال با شرکت آژانس فضایی اروپا (European Space Agency) همکاری‌هایی کرده است. در بازه سال‌های ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۲ توماس باگینسکی در حال فعالیت و ساخت اولین اثر کوتاه خود به نام The Cathedral (کلیسای جامع) بود؛ فیلم کوتاهی که اولین جایزه خود را در مراسم اهدای جایزه SIGGRAPH دریافت کرد؛ بزرگ‌ترین فستیوالی که در زمینه انیمیشن و جلوه‌های ویژه برگزار می‌شود. جالب است بدانید که این اثر کوتاه در سال ۲۰۰۳ نامزد دریافت جایزه اسکار، در بخش بهترین اثر کوتاه انیمیشنی شده بود. 

در پایان لازم به ذکر است که فصل اول سریال ویچر کوتاه‌تر از حد انتظار خواهد بود و قرار است تنها دارای ۸ قسمت باشد. طبق اعلام شبکه Netflix این سریال تا سال ۲۰۲۰ به روی آنتن نخواهد رفت. علاوه بر این، ساپکوفسکی که این مجموعه را خلق کرده است،‌ به‌عنوان مشاور به تیم سازنده سریال The Witcher کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اسامی بازیگران این مجموعه باشیم. گرالت ریویایی که یک ویچر محسوب می‌شود، یک شکارچی هیولای جهش یافته است که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی که مردم آن اغلب اوقات نشان می‌دهند که از هیولاها شرورتر هستند، پیدا کند.

 

منبع : زومجی