ترانه : مهدی ایوبی ؛ موزیک : میلاد بابایی ؛ تنظیم : رضا صادقی

+ متن ترانه بغض و باروت از رضا صادقی

 

رضا صادقی - بغض و باروت

 

دانلود آهنگ بغض و باروت از رضا صادقی

Reza Sadeghi - Boghzo Baroot

 

(حجم : 9.43 MB)
آدرس کوتاه پست : http://angmar.ir/post/94

 

متن ترانه بغض و باروت از رضا صادقی

 دیگه میتونی بری تا همین حد کافیه
خاطراتمون فقط این وسط اضافیه
من که هر چی داشتم پای چشمات دادم 
اول این بازی از نفس افتادم
بغض من باروته خنده هات کبریته 
عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم 
مگه حوا بودی که من آدم باشم
چیزی از گذشتمون جا نذاری واسم دیگه وقت رفتنه عشق بی احساسم
من که حال بدم با تو بهتر میشد تو رو که میدیدم خستگیم در میشد
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم

 

آنلاین گوش کنید !