شرکت سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) با بازی تام هاردی در نقش ادی براک، را منتشر کرد. ماه بهمن سال گذشته، شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر فیلم Venom را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز جدیدترین و دومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است که در آن برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت ونوم هستیم. همانطور که روز گذشته وعده داده شده بود، بامداد امروز و در حاشیه نمایشگاه سینماکان، دومین تریلر فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم منتشر شد که بر خلاف تریلر قبلی، در این تریلر برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت ونوم هستیم. علاوه بر نمایش یک اریجین بسیار متفاوت از شخصیت ونوم، در این تریلر نحوه تبدیل شدن ادی براک به ونوم نیز نمایش داده می‌شود و در طول آن شاهد مبارزه ادی براک با ونوم برای جلوگیری از تبدیل شدنش به این هیولا هستیم. طبق این تریلر، به نظر می‌رسد که در این فیلم قرار است شاهد شخصیت‌های سیمبیوتی متعددی نیز باشیم؛ اما این موضوع هنوز رسما تایید نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

 

 

علاوه بر این، سونی پیکچرز دو پوستر رسمی جدیدی از فیلم Venom را نیز منتشر کرده است که در یک پوستر شخصیت ونوم به تنهایی حضور دارد و در پوستر دوم شاهد ترکیب شخصیت ونوم و ادی براک هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

 
 
 
تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در یک نقش نامشخص، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است.
 
فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. لودویگ گورانسون، آهنگساز تحسین شده فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم مستقل شخصیت ونوم را بر عهده دارد.