در این مطلب به معرفی سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان خواهیم پرداخت.هرساله در ماه مبارک رمضان، شبکه‌های اصلی صدا و سیما سریال‌های مختلفی را پخش می‌کنند. سریال‌هایی که بیشتر مواقع با تمرکز روی تم مذهبی، برای رساندن یک پیام اخلاقی تلاش می‌کنند. در ادامه به معرفی و مرور سریال‌های تلویزیونی رمضان ۹۷ خواهیم پرداخت.

سریال «سردلبران» - شبکه یک

سریال تلویزیونی «سردلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی روایت‌گر داستانی حول محور یک مسجد و نقش آن در جامعه است. این مجموعه با تمرکز بر یک مسجد، با نمایش یک روحانی که به صورت روزمره به حل مشکلات مردم می‌پردازد، نگاهی به نقش مسجد در روابط اجتماعی یک محله خواهد داشت. داستان اصلی که نوشته جسین حسنی است به طور سرراست‌تر، درباره یک روحانی است که به مسجدی در شهر یزد می‌رود و آنجا درگیر اتفاقاتی پیچیده می‌شود.

ramedan tvseris introduce

محمد حسین لطیفی پیش از این نیز تجربه ساخت سریال‌های ماه رمضانی را داشته است؛ سریال‌هایی مانند دودکش، پادری و صاحبدلان از سریال‌های مورد توجه این کارگردان بوده‌اند. در «سردلبران» بازیگرانی چون برزو ارجمند، فرهاد قائمیان، محمد کاسبی، اسماعیل محرابی، متین ستوده، جعفر دهقان، کامران تفتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، بهاره افشار و رضا توکلی حضور خواهند داشت. ترانه تیتراژ این مجموعه نیز برعهده روزبه بمانی و کارن همایونفر است.

سریال ایرانی «سردلبران» از روز پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت، هرشب ساعت ۲۲:۱۵ در سی قسمت پنجاه دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

سریال تلویزیونی پدر - شبکه دو

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توقیفی و نویسندگی حامد عنقا در رابطه با پسر جوانی است که درگیر یک ماجرای عاشقانه می‌شود، اما اعتقادات مذهبی و پدرش برای او چالش‌هایی ایجاد می‌کنند.

ramedan tvseris introduce

این سریال با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطان‌زاده، سید حسام میثاق، بیژن امکانیاین و با معرفی ریحانه پارسا ساخته شده است. نویسندگی این مجموعه برعهده حامد عنقا و سید حسین امیرجهانی بوده است.

سریال «پدر» در روزهای ماه مبارک رمضان هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. در زیر نیز می‌توانید تریلر این سریال را ببینید.

سریال تلویزیونی رهایم نکن - شبکه سه

سریال تلویزیونی رهایم نکن به کارگردانی و نویسندگی محمد مهدی عسکرپور در رابطه با روبرو شدن شخصی به نام رسول تولایی با گذشته‌اش است. در این سریال بازیگرانی چون امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی، مسعود سخایی، سهی‌بانو ذولقدر و سودابه جعفرزاد حضور خواهند داشت.

ramedan tvseris introduce

سریال «رهایم نکن» از چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه هرشب ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

طبق اخبار سریال «بچه مهندس» که قرار بود از شبکه پنج پخش شود، بنا به دلایلی از دور سریال‌های رمضانی کنار رفته است.

 

منبع : zoomg.ir