در ادامه‌ ی پیش‌تولید فیلم پرستاره کمال تبریزی، پنج بازیگر تازه به این فیلم اضافه شدند. همچنین نام این فیلم برای سومین بار تغییر کرد.  

مانی حقیقی

 

فیلم جدید کمال تبریزی چند روزی است که سهم زیادی در اخبار سینمای ایران دارد. این فیلم ابتدا با نام «ول‌شدگان» معرفی شد، پس از آن با نام «ما همه با هم نیستیم!» پروانه ساخت گرفت و به تازگی نام این فیلم به «ما همه با هم هستیم» تغییر کرد. روز گذشته بود که اخباری مبنی بر حضور بهنوش بختیاری در این فیلم منتشر شد و حال، امروز پنج بازیگر تازه به این فیلم پرستاره اضافه شدند؛ مانی حقیقی، هوتن شکیبا، سیروس گرجستانی، رضا ناجی و علی شادمان، پنج بازیگری هستند که برای بازی در این فیلم به توافق رسیده‌اند. ما همه با هم هستیم در مجموع ۳۷ بازیگر دارد که بیشترشان تاکنون معرفی شده‌اند. همچنین چند نقش بدون بازیگر نیز وجود دارد که سازندگان در حال مذاکره با چند بازیگر سرشناس دیگر هستند.

پیش از این نیز حضور مهران مدیری، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، حسن معجونی، سروش صحت، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و نادر فلاح در این فیلم قطعی شده بود. تیم بازیگری «ما همه با هم هستیم» در تاریخ سینمای ایران از نظر تعدد بازیگران سرشناس بی‌سابقه است. پروسه ساخت این فیلم به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در هفته‌های آینده و پس از پایان پیش‌تولید به مرحله‌ی فیلمبرداری خواهد رسید.

 

منبع : زومجی