اندرو لینکولن از زمان پخش سریال محبوب شبکه AMC یعنی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در جمع بازیگران آن حضور داشته و نقش شخصیت اصلی این سریال یعنی ریک گریمز را ایفا کرده است. اما به‌تازگی اعلام شده که لینکولن پس از پایان فصل آینده این سریال را ترک خواهد کرد.

طبق خبرهای منتشر شده به‌نظر می‌رسد این بازیگر پس از پایان فصل نهم از این مجموعه خداحافظی خواهد کرد.


اندرو لینکولن از زمان پخش سریال محبوب شبکه AMC یعنی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) در جمع بازیگران آن حضور داشته و نقش شخصیت اصلی این سریال یعنی ریک گریمز را ایفا کرده است. اما به‌تازگی اعلام شده که لینکولن پس از پایان فصل آینده این سریال را ترک خواهد کرد. به نقل از وسایت خبری کولیدر، فصل نهم «مردگان متحرک»، آخرین حضور این بازیگر در این سریال خواهد بود. منابع‌ مستقل وبسایت کامیک‌ بوک نیز ادعا می‌کنند که شبکه AMC پیش از پخش آخرین قسمت از فصل نهم، به طور رسمی خروج لینکولن را از تیم بازیگری این سریال اعلام می‌کند. این مسئله که لینکولن پس از تقریبا ۱۰ سال حضور در این سریال در نقش شخصیت ریک بخواهد این مجموعه را ترک کند، تعجب‌ برانگیز نیست. در کتاب‌های کامیک‌بوکی «مردگان متحرک» ریک به عنوان شخصیت اصلی در داستان باقی‌ می‌ماند پس خروج او از سریال باید تغییرات زیادی را در بخش داستانی ایجاد کند.

 

andrew-lincoln

 

همبازی اندرو لینکولن، لارن کوهن نیز که از فصل دوم نقش شخصیت مگی را ایفا می‌کرد قرار است در فصل نهم در تعداد قسمت‌های کمتری به‌ایفای نقش بپردازد. در ماه مارس اعلام شده بود که کوهن در تمدید قراردادش با سازندگان این سریال شک دارد چراکه سعی داشته تا قرارداد خود را بهبود ببخشد. با وجود اینکه حضور او در فصل آینده تایید شده اما کوهن تنها در ۶ قسمت از فصل نهم به‌ایفای نقش می‌پردازد. به علاوه، این بازیگر در حال بازی در سریال درام «Whikey Cavalier» از شبکه ABC است. وبسایت کولیدر همچنین اعلام کرده که خروج لینکولن و احتمالا کوهن از این مجموعه باعث شده تا شبکه AMC بخواهد نورمن ریداس را که نقش شخصیت محبوب دریل را ایفا می‌کند، به شخصیت اصلی این سریال تبدیل کند. این شبکه حتی پیشنهاد جبرانی خوب و اساسی را به این بازیگر داده است. زمان پخش این سریال هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود تا فصل نهم در پاییز امسال به‌روی آنتن برود. کارگردانی این فصل برعهده آنجلا کانگ است که جایگزین اسکات گیمپل شده است. با وجود اینکه محبوب این مجموعه تلوزیونی هنوز پابرچا است اما طبق آمارهای منتشر شده بینندگان فصل هشتم این سریال نسبت به فصل‌های قبلی بسیار کمتر بوده و به‌نوعی یک رکورد را به‌نام خود ثبت کرده است.