ترانه : یاحا کاشانی ؛ آهنگ : انوشیروان تقوی و مازیار فلاحی ؛ تنظیم و میکس و مستر : انوشیروان تقوی

+ متن ترانه حتی اگه پیرم بشی از مازیار فلاحی

 

مازیار فلاحی - حتی اگه پیر بشی

 

دانلود آهنگ حتی اگه پیر بشی از مازیار فلاجی

Mazyar Fallahi - Hatta Age Piram Beshi

 

(حجم : 6.99 MB)
آدرس کوتاه پست : http://angmar.ir/post/78

 

 متن ترانه حتی اگه پیر بشی از مازیار فلاحی

هر موقع که میبینمت
دست رویه قلبم میذارم
دست خودم نیست به خدا
که اینجوری دوست دارم
سر به سرم بذاری ام
هر چی سرم بیاری ام
بگی دوسم نداری ام دوست دارم
پشت سرت هر چی بگند
یه دنیا دشمنم بشند
یکم دروغم بگی به من دوست دارم
حتی اگه پیرم بشی دوست دارم
از دیدنم سیرم بشی دوست دارم
من فدات شم وقتی آروم نمیشی
با من تو درگیرم بشی دوست دارم
حتی اگه پیرم بشی دوست دارم
از دیدنم سیرم بشی دوست دارم
من فدات شم وقتی آروم نمیشی
با من تو درگیرم بشی دوست دارم
دلم می خواد به پای تو پیر شم
به پات بمونم تا زمین گیر شم
به قلب تو همیشه زنجیر شم
محاله از دست تو دلگیر شم
دلم می خواد به پای تو پیر شم
به پات بمونم تا زمین گیر شم
به قلب تو همیشه زنجیر شم
محاله از دست تو دلگیر شم
حتی اگه پیرم بشی دوست دارم
از دیدنم سیرم بشی دوست دارم
من فدات شم وقتی آروم نمیشی
با من تو درگیرم بشی دوست دارم

 

آنلاین گوش کنید !