ترانه : سارا بالو ؛ موزیک و تنظیم : رضا صادقی

+ متن ترانه آره یا نه از رضا صادقی

 

رضا صادقی - آره یا نه

 

دانلود آهنگ آره یا نه از رضا صادقی

Reza Sadeghi - Are Ya Na

 

(حجم : 4.91 MB)
آدرس کوتاه پست : http://angmar.ir/post/77

 

متن ترانه آره یا نه از رضا صادقی 

 این انار دونه دونه 
رنگ دل خون منه 
حرم دستای تو 
آتیشه زمستون منه
واسه یکبارم شده
خودت رو جای من بذار 
تا ببینی که دلم
واسه تو آتیشه یا نه
میخوام امشب
تو برام فال حافظ بگیری
تا ببینی که دلت 
قسمت من میشه یا نه
آره یا نه آره یا نه
وقتی که تو نیستی کنارم پشت پلکام تورو دارم بی قرارم حتی خوابتم قشنگه
لحظه لحظه انتظارم گوشه ی دلم میذارم خنده هات دل من بدجوری تنگه
واسه من شبای یلدا حال خوش رنگ چشاته گوشه ی دلم بشینی دلی که سر به هواته
شب یلدا بوی بارون رو موهاته نفساته شب یلدا
بگو هستی پای حرفات آره یا نه آره یا نه آره یا نه آره یا

 

آنلاین گوش کنید !